Joga za trudnice

Programi rekreacije Joga za trudnice

 

 

Joga vežbe za trudnice su odličan način da žena ostane aktivna i elastična i tokom drugog stanja. S obzirom na to da se u toku joge uči pravilno disanje i držanje, brojne su koristi od ovih vežbi. Poboljšava cirkulaciju, smanjuje jutarnje mučnine, napetost i neraspoloženje, smanjuje oticanje nogu, poboljšava varenje, povećava energiju i izdržljivost, ali usporava metabolizam da bi se povratio mir i pažnja. Takođe, ove vežbe sprečavaju otoke i grčeve u nogama, koji su česti u poslednjem trimestru trudnoće.

Samo jedan sat meditacije dnevno pomaže da se oslobodite stresa, pa je značaj ove tehnike za relaksaciju za trudnice neizmeran.Joga jača oslabljene mišiće leđnog dela i zateže grudne mišiće. Osim toga održava muskulaturu tela u ravnoteži.Jutarnje mučnine, ali i mučnine i gorušica u toku dana mogu se sprečiti vežbanjem joge, tačnije vežbama disanja. Pravilno, duboko disanje pruža organizmu dovoljno kiseonika, pomaže vam da se opustite.

Program vodi instruktor joge sa akreditacijom Vidia joga škole, i međunarodnim sertifikatom u domenu prenatalne joge.

Joga za trudnice se održava u prepodnevnim časovima, u dva termina nedeljno u trajanju od po sat vremena. Termin po dogovoru.